In het hart van de Utrechtse wijk Lombok groeit sinds enkele jaren een bijzondere plek waar cultuur en zingeving samenkomen. In de voormalige Antoniuskerk ontwikkelt Stichting Stadsklooster Utrecht een levendige culturele ontmoetingsplek met een brede programmering en professionele faciliteiten. Hier verhuren we de prachtige ruimtes ook. Daar zoeken we tijdelijk hulp bij.
Het Stadsklooster is een plek voor verwondering, verrassing en bezinning. We stimuleren ontmoeting tussen makers en publiek en geven nieuwe en gevestigde stemmen een podium. Stadsklooster Utrecht wordt gedragen door de wijk, maar is er voor iedereen.
Bezoekers komen bij ons voor global, klassiek, modern, singer-songwriters en genre-overstijgende muziek, voorstellingen, evenementen, beeldende kunst, cursusprogramma’s en lezingen. Naast onze eigen programmering verhuren we het Stadsklooster als unieke locatie voor bijeenkomsten, events, heidagen, vergaderingen en andere activiteiten. We zijn een vrijwilligersorganisatie met een kleine, bevlogen kern van betaalde krachten.
Onze verhuurmedewerker gaat een tijdje op reis, en daarom zoeken we iemand die voor haar kan waarnemen, maar ook een boost kan geven aan de zakelijke verhuurkansen.
Van 1 januari tot 15 maart kun je gemiddeld 16 uur aan de slag. Daarna zouden we het fijn vinden als je op oproepbasis kunt bijspringen.
Wat ga je doen?
Wat ga je doen?
- Als medewerker verhuur ben je het eerste aanspreekpunt voor (potentiële) commerciële en culturele huurders;
- Onderhoudt contacten met en werft (nieuwe) huurders en gebruikers;
- Je houdt gedurende de week de binnengekomen offerte-aanvragen en e-mail bij;
- Je weet een aanvraag te vertalen naar een passende offerte;
- Je hebt contact met onze horeca-partner en andere leveranciers;
- Je doet bestellingen en zorgt ervoor dat er voldoende voorraad is;
- Je maakt de draaiboeken voor verhuringen;
- Je zorgt ervoor dat voor een verhuring alles tot in detail geregeld is voor een goede ontvangst;
- Je roostert de hosts in voor commerciële verhuringen, maar vindt het ook leuk om zelf als host te werken;
- Na afloop zorg je voor de facturatie.
- Er zijn nog veel meer mogelijkheden om de verhuurafdeling van het Stadsklooster verder uit te breiden. Je neemt initiatief voor promotie en acquisitie, denkt mee over mogelijkheden en legt contact met mogelijke nieuwe huurders.
Wie ben jij?
- Je bent gastvrij;
- Je hebt bij voorkeur ervaring in de hospitality- of evenementenbranche of in de horeca. Ervaring met zaalverhuur is een pré;
- Je bent service-, klant- en resultaatgericht;
- Je beschikt over goede organisatorische, communicatieve, commerciële en administratieve vaardigheden;
- Je kunt goed zelfstandig werken;
- Je bent flexibel inzetbaar en ook bereid om als het nodig is in weekenden/ avonden te werken (in overleg);
- Je bent bij voorkeur in het bezit van BHV en sociale hygiëne.
Wat bieden we je?
- Een inspirerende werkplek in een unieke, groeiende organisatie;
- De mogelijkheid om deels vanuit huis te werken;
- Een ZZP-opdracht voor gemiddeld 16 uur in de week, verdeeld over de week.
- Een vergoeding conform CAO Nederlandse Podia, functieniveau 6 (werknemer acquisitie en verhuur)
Bij Stadsklooster Utrecht zien we diversiteit als een verrijking van onze organisatie. We moedigen iedereen aan te reageren — ongeacht culturele achtergrond, leeftijd, gender, levensbeschouwing of opleiding.
Reageren
Stuur uiterlijk 30 november je motivatie en cv naar vacatures@stadskloosterutrecht.nl onder vermelding van ‘sollicitatie medewerker verhuur’.
Voor vragen kun je contact opnemen met Loes Jongerling via verhuur@stadskloosterutrecht.nl.
